افغان امن عمل، طالبان کا ایک وفد آج اسلام اباد پہنچے گا

wsdf3984761856_n.jpg

ملا برادر کی سربراہی میں طالبان وفد آج اسلام آباد پہنچے گا،امریکی نمائندہ خصوصی زلمے خلیل زاد اسلام آباد میں پہلے سے موجود ہیں ،زلمے خلیل زاد گزشتہ روز چین سے پانچ رکنی وفد کیساتھ اسلام آباد پہنچے تھے،طالبان کا وفد امریکی نمائندہ خصوصی سے ملاقات کرے گا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق امریکی نمائند خصوصی زلمے خلیل زادسیاسی وعسکری قیادت سے ملاقاتیں کریں گے،زلمے خلیل زادافغان عمل کی راہ میں حائل مسائل پربات کریں گے،امریکا کےطالبان سے مذاکرات میں ڈیڈلاک پربھی تبادلہ خیال ہوگا۔

دوسری جانب ایک خبر کے مطابق شمالی کوریا اور امریکہ کے درمیان رواں ہفتے جوہری مذاکرات دوبارہ شروع کرنے پر اتفاق ہو گیا ہے۔ دونوں ممالک کے درمیان مذاکرات 5 اکتوبر کو ہوں گے۔

منگل کو شمالی کوریا کے سرکاری میڈیا نے ایک سینئر سفارت کار کے بیان کے حوالے سے رپورٹ کیا ہے۔ شمالی کوریا کے پہلے نائب وزیر خارجہ چوئی سون سونئی نے کہا کہ واشنگٹن اور پیانگ یانگ نے “4 اکتوبر کو ابتدائی رابطہ کرنے اور 5 اکتوبر کو عملی سطح پر مذاکرات کرنے پر اتفاق کیا ہے۔

ڈی پی آر کے فریق کے مندوبین ڈی پی آر کے امریکی کاروباری سطح پر مذاکرات میں داخل ہونے کے لئے تیار ہیں۔نانہوں نے کہا کہ توقع ہے کہ ورکنگ لیول مذاکرات سے ڈی پی آر کے اور امریکہ کے درمیان تعلقات اور ترقی میں تیزی آئے گی۔

پیانگ یانگ نے رواں سال اگست میں واشنگٹن اور سیئول کے مابین مشترکہ فوجی مشق پر ناراض رد عمل کے سبب پیدا ہونے والے تناؤ کے بعد دوبارہ بات چیت کے ارادے کا اظہار کیا تھا۔